tirsdag den 13. april 2021

Kontrast collager på flere måder


Så er det heldigvis blevet tirsdag igen, og jeg har lavet en ny opgave til eleverne i Hinnerup Billedskole. Jeg har denne gang leget med collage og kontrastfarver på flere forskellige måder, og jeg har endnu engang vovet mig ud i at lave en lille video, hvor jeg fortæller og viser lidt om kontrastfarver, de forskellige former for collager og processen for en af collagerne. 

Det er min tredje video, men jeg lærer noget nyt hele tiden, så tag godt imod den - det er nemlig vaskeægte learning by doing stilen.




Og her kan du se de færdige kontrast collager.





















Mange tak fordi du kigger forbi min blog. Det er en stor glæde for mig. Du er meget velkommen til at lade dig inspirere af mine idéer, men vær' rar at huske ophavsretten, og indberetning til Copydan - tekst og node.

2 kommentarer:

  1. Great post. I used to be checking constantly this weblog and I'm impressed! Extremely useful information.

    Regards,
    Online Dissertation Help

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet