mandag den 31. marts 2014

"Snyd så vandet driver" - et farverigt kursus


Igen har jeg haft den herlige mulighed at være på kursus i et fag, jeg elsker nemlig billedkunst. 
Kurset var arrangeret af Danmarks Billedkunstlærere - Kreds 3 , stedet var Ellekjærskolen i Århus og sidst men ikke mindst var underviseren Bjarne Deleuran (Bjarne Deleurans kunstfra Dragør. Han er en utrolig farverig og inspirerende person, der med sin erfaring og humor formår at få det bedste frem hos alle.

På dette kursus lærte jeg rigtig meget om at kombinere min fantasi med kendte kunstneres værker, billedbehandlingsprogrammet Adobe Photo Element samt akvarelmaling. Jeg blev også meget klogere på, hvad et godt billede egentlig kræver….omend der kan være mange meninger om det.

Sidst men ikke mindst var jeg i selskab med skønne og berigende billedkunstkolleger, der alle havde hver sin personlige streg i det billedskabende arbejde.

Herunder kan I se nogle af de fine billeder, som vi fik produceret på kurset. De fem første er mine egne billeder, og herefter er mine kollegers flotte billeder.















Kollegernes billeder.




























Jeg kan absolut anbefale et kursus med Bjarne Deleuran. Han er et særligt menneske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar