søndag den 8. september 2013

Farverige mola mønstre lavet af 5. årgang

Hvor er det dog herligt at have elever, der får lavet fine billedfremstillinger i billedkunst. Min 5. årgangs molabilleder er nu færdige, og I kan se de meget farverige og forskelligartede billeder herunder.

Mila

Andreas

Camilla

Frida

Rikke

Amalie

Michelle

Jim


Silje


Caroline

Hvis du er blevet inspireret, kan du læse mere om forløbet herKan man lave mola mønstre på farvet karton? 
Det er ikke alle, der er blevet færdige med deres billeder, så der kommer flere, så hæng bare på....

6 kommentarer:

  1. De er flotte og dejlig farverige. :-) Det er smart, man kan pinne direkte til Pinterest - det har jeg gjort et par gange nu. Men hvordan får man den funktion på sin profil?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Tak, jeg har givet din besked videre til eleverne, og de blev bare så glade. Jeg har ændret min "Pin It" knap, så den ikke er i højre side af billederne længere, men derimod fremkommer en rød "Pin it" knap, når man scroller over de enkelte billeder. Jeg fulgte denne vejledning:

      http://www.bloggersentral.com/2012/11/pinterest-pin-it-button-on-image-hover.html

      Jeg har også tilføjet en "Follow me on Pinterest" knap, og der fulgte jeg denne her vejledning:

      http://www.bloggersentral.com/2012/02/how-to-add-pinterest-follow-button.html

      Jeg håber, at det kan hjælpe dig. Jeg glæder mig til at følge dig på Pinterest :)

      Venlig hilsen

      Tatjana

      Slet
  2. Beautiful! Your students did a great job with their embroidered molas.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear Rina.

      Thank you so much. I've passed on your message to my students and they were very happy.

      Best regards

      Tatjana

      Slet
  3. Wow! I found this while looking for cultural activities to do with my middle school students who are studying Spanish. I am so impressed by your students’ skills and creativity! Their color choices and how they simplified the animals are terrific. Kudos to you and them!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear Alessandra

      Thank you for your kind words and thank you for visiting my blog. Please feel free to follow my blog.
      Kind regards from Tatjana

      Slet