torsdag den 3. september 2015

4. årgang har strukket en hund eller en kat.

Det har været en super sjov oplevelse at arbejde sammen med 4. årgang om dette forløb. Men ud over, at det har været sjovt, har det også været så berigende at opleve eleverne vokse med opgaven. Nogle af de gode udtalelser kom, da vi evaluerede forløbet, for der blev der blandt andet sagt:


"jeg har lært, at man aldrig skal give op…"

"jeg har lært, at det kan være sjovt at være kreativ.."

"Tatjana….jeg har jo fundet ud af, hvad kolde og varme farver er….de hedder jo ikke lyse og varme farver.."

Har du lyst til at læse om min forberedelse til forløbet, kan du gøre det lige her: Min forberedelse til forløbet:"Stræk en hund eller en kat"

Her er de herlige billeder, som eleverne har lavet.























God fornøjelse til dig, der måske er blevet inspireret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar