mandag den 22. januar 2018

Wauw....min blog er nomineret, og jeg håber på din stemme.

Hold nu fast jeg er helt uden ord, overrasket og stolt. Min blog om billedkunst er blevet nomineret til en "Art Blog Award". Tænk engang at blive nomineret ....det er stort især fordi jeg aldrig aldrig havde forventet det.

Men uden jer læsere, var det ikke så spændende at blogge, så kære brugere mange tak for jeres opbakning, det gør det hele værd at blogge om billedkunst. 

Jeg fortsætter gerne, og jeg vil virkelig være meget taknemmelig, hvis I vil sende min blog jeres stemme. I kan stemme ved at klikke på ikonet øverst i højre hjørne af min blog, herefter kan I finde min blog og afgive jeres stemme. Endnu engang vil jeg sige tak til alle jer, som bakker mig op. TAK!

Om min blog bliver der skrevet følgende:

"Full of some truly inspired contents about art and self-expression, tatjanaknudsen.blogspot.dk is one of those hidden gems that you simply have to take a look at. It’s a great example of what it means to an artist, which can make it especially valuable to those who are just starting out the artist’s path."

Jeg er stolt!



2 kommentarer:

  1. Jeg er helt VILD med din blog! Tak, fordi du deler; dine ideer er så inspirerende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maya's knit

      Tusinde tak, jeg er meget meget glad for, at du har taget dig tid til at skrive. Det betyder så meget, og giver mig lysten til fortsat at blogge om verdens vigtigste fag billedkunst.

      Mange kreative hilsner fra Tatjana

      Slet