onsdag den 25. december 2013

Julekort med englefryd og et barnligt strejf

Det er utroligt. Hvert år bliver jeg lige overrasket over, at december måned går så ufattelig hurtig. Inden jeg får set mig om er det den 23. december, og jeg har endnu ikke nået at lave og skrive julekortene til de nærmeste.
Igen i år nåede jeg det i sidste øjeblik, og denne gang er mit tema engle, i modsætning til sidste år, hvor det var snemænd og pingviner. I kan se mine julekort fra sidste år her: Julekort med snemænd og pingviner

Julekortene kan I se herunder. Hvis I har lyst til at se, hvilke materialer, jeg har brugt, har jeg skrevet det nederst i indlægget.












Jeg har brugt disse materialer til julekortene:
  • Råhvid karton til selve kortet (A4 foldet til A5).
  • Råhvid karton til selve englemotivet.
  • Silkepapir i matchende farver.
  • Caran D' Ache - Neo Color II (Vandopløselige).
  • Sort sprittusch.
  • Satinbånd eller lignende i forskellige mønstre og farver.

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår. TAK til alle jer, som følger min blog, og tak for jeres kommentarer, de gør mig så glad :) :)

GLÆDELIG JUL

MERRY CHRISTMAS

FRÔLICHE WEINACHTEN

BUON NATALE

JOYEUX NOÊL

FELIZ NAVIDAD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar