mandag den 3. december 2012

4. årgang og deres eksperimenterende malerier med naive streger

Så blev 4. årgang også færdig med deres flotte malerier. De er selv rigtig stolte af resultaterne, som en elev sagde til mig: "Tatjana.. jeg troede slet ikke, jeg kunne male så flot.. det ligner jo kunst". Jeg smilede og kunne mærke glæden indeni vokse. Der er ingen, der skal fortælle mig, at billedkunst ikke gør en forskel, for det gør det, og jeg ser det hver dag.















Hvis I får lyst, kan I læse om den billedskabende process i mit andet indlæg, som I kan finde her: Eksperimenterende billedkunst med naive streger - 5. årgang.

I øvrigt mange tak til alle jer, som følger og kommenterer på min blog. Det gør mig glad, og samtidig er det vildt motiverende, og jeg får bare lyst til at dele mere med jer derude i cyberspace.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar